قیمت روز زرشک در ۱۴ مهر ۱۳۹۸

صادرات زرشک از اهمینت به سزایی برخوردار است و نیازمند توجه بسیار در این زمینه می باشد. اگر در این زمینه تمرکز لازم به عمل آید می توان  از جنبه ارز آوری بسیار حایز اهمیت باشد. يكي از راه هاي گسترش صنعت و صادرات زرشك، سرمايه گذاري در اين صنعت است كه منافع بيشمار زير را دارد.

 

قیمت روز زرشک در ۱۴ مهر ۱۳۹۸

  1. جايگزين كردن روشهاي سنتي در مرحله برداشت، خشك كردن، فراوري و نگهداري ميوه زرشك با روش هاي علمي و مطابق استاندارد هاي تعيين شده است.
  2.  استفاده از روش ها، ابزار، تجهيزات و ماشين الات مناسب و جايگزين شدن آن با روش هاي سنتي و غير اصولي
  3.  افزايش كيفيت زرشك و تامين خواسته ها و نياز هاي مشتريان در بازار هاي هدف
  4.  توجه به مسايل بهداشتي، اموزش و اجراي دقيق استاندارد هاي بين المللي غذايي به طوريكه حاصل كار محصولي است مطابق با نياز هاي بازار هدف صادراتي و كسب اعتبار براي محصول زرشك ايران در عرصه جهاني
  1.  با سرمايه گذاري در صنعت زرشك، اين محصول را ميتوان كاملا بهداشتي و علمي نمود. در اين صورت به نكات بهداشتي، محيطي و ابزار توجه مي شود.به علت كنترل ميزان حرارت زمان خشك نمودن كوتاه بوده و كيفيت زرشك از جمله رنگ، طعم حفظ ميگردد. محصول عاري از هرگونه الودگي باشد و داراي ويژگي ها و كيفيت لازم جهت عرضه با بازار هاي جهاني است.
  2. توجه به تحقيقات و استفاده از صنايع رنگ سازي، خوراكي،دارويي و بهداشتي است.
  3.  نگهداري و انبار كردن زرشك و عرضه به بازار از اهميت بالايي برخوردار است كه با سرمايه گذاري مناسب اين موارد نيز به نحو درست انجام می گیرد.

از این رو یک مجموعه سازمان یافته همچون زرشک آبرام می تواند با بکار گیری موارد بسیاری از آنچه که در بالا ذکر شده است در توسعه این صنعت و کشاورزی مربوطه مفید فایده باشد. در جدول زیر قیمت انواع زرشک را مشاهده بفرماہید.

 

چنانچه سوال و ابهامی در این زمینه دارید یا نیازمند نظر کارشناسان ما در زمینه خرید مناسب زرشک هستید با ما درتماس باشید!  در این لیست، قیمت زرشک پفکی، قیمت زرشک پفکی صادراتی، قیمت زرشک تازه با شاخه ، قیمت زرشک دانه اناری،  قیمت زرشک تازه دان شده و هچنین قیمت زرشک سیاه آمده است.

قیمت روز زرشک در ۱۴ مهر ۱۳۹۸

نوع زرشک قیمت روز زرشک 
زرشک پفکی ۷۴۰۰۰ تومان
زرشک پفکی صادراتی ۷۹۰۰۰ تومان
زرشک دانه اناری ۶۲۰۰۰ تومان
زرشک تازه دان شده ۲۶۰۰۰ تومان
زرشک تازه با شاخه ۱۵۰۰۰ تومان
زرشک سیاه خشک ۴۳۰۰۰ تومان

 

قیمت روز زرشک ۹۸

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما