فروش آب زرشک در تهران

در این مقاله به فروش آب زرشک در تهران ، قیمت آب زرشک و همچنین طرز تهیه آب زرشک می پردازیم. عناوین این مقاله به شرح زیر است: آب زرشک چیست؟ و از چه نوع زرشکی می توان آبگیری نمود. طرز تهیه آب زرشک و قیمت آب زرشک.

زرشک تازه و زرشک خشک شده

زرشک محصول خراسان جنوبی است و می‌توان گفت که تنها استانی است که در ایران و البته در کل دنیا که تولید زرشک قرمز دارد. بیشترین میزان تولید زرشک در خراسان جنوبی مربوط به شهرستان قاین است. بعد از قاین شهرها و بخش های زیرکوه، درمیان و بیرجند بیشترین تولید را دارند.

زرشک گونه‌های مختلفی دارد که بعضی از آن‌ها خودرو و کوهی هستند و و برخی زراعی.  از جمله گونه کشاورزی و زراعی زرشک قرمز خراسانه جنوبی است که نام علمی این گونه زرشک بربریس ولگاریس می‌باشد. یک گونه دیگر زرشک در ایران زرشک کوهی است و در مناطق شمال و شمال شرقی ایران  (در کوه های البرز) یافت می‌شود. زرشک کوهی آبی پررنگ است که به سیاهی می‌زند ازاین‌رو به این زشک، زرشک سیاه و نیز زرشک  آبی نیز گفته میشود. از دیگر نام های آن می توان به زرشک جنگلی اشاره نمود.

زرشک قرمز زراعی و زرشک سیاه به هر دو صورت تازه و خشک شده استفاده می شوند.  از هر دو مدل خشک و تازه می توان آبگیری نمود. زرشک سیاه کوهی به نسبت زرشک قرمز ترش تر است.

در مجموعه ما هم زرشک تازه در فصل برداشت و هم زرشک خشک در تمام فصول سال موجود است.  برای اگاهی از قیمت زرشک خشک سیاه و قرمز با ما با شماره زیر در تماس باشید.

قیمت - زرشک

آب زرشک و خواص آن

در مورد آب زرشک می توان به خواص زیر اشاره کرد. از ویژگی‌های با اهمیت آب زرشک، ایستادن در مقابل انواع عفونت ها و میکروب ها می باشد. زرشک از آسیب باکتری ها به سلول های بدن جلوگیری می کند. اگر برای رفع عفونت های ادراری و دستگاه گوارش به دنبال راه هایی آسان و مطمئن هستید نوشیدن آب زرشک را به شما توصیه می کنیم.

خواص دیگر آب زرشک

یکی دیگر از خواص آب زرشک کمک به تنظیم قند خون است. بربرین که یکی از مواد تشکیل دهنده زرشک می باشد در کنترل قند خون می‌تواند نقشی اساسی داشته باشد. اگر دچار بیماری دیابت هستید حتما از آب زرشک در کنار سایر روشهای درمانی استفاده کنید. کمک به سلامت قلب و عروق نیز یکی از خواص مهم زرشک می باشد. کسانی که دچار فشار خون بالا و گردش خون ضعیف هستند و همواره در معرض تهدید سلامتی خود قرار دارد می توانند از آب زرشک به طور  دائمی و به عنوان یک داروی موثر و مطمئن استفاده کنند. آب زرشک کمک می کند تا چربی های اضافی بدن از بین برود.

خرید و فروش آب زرشک

در واقع بربرین موجود در آب زرشک برای کبد چرب بسیار مفید است. مصرف آب زرشک به هضم غذا نیز کمک می کند. در صورتی که آب زرشک را قبل از خواب بنوشید ویتامین ها و مواد مغذی آن  راحت تر جذب بدن می‌شوند. روش دیگری نیز برای استفاده از آب زرشک وجود دارد و آن کمک گرفتن از آب زرشک برای رفع یبوست است. مواد موجود در آب زرشک برای رفع یبوست بسیار مثمرثمر است. در واقع می توانید دمنوش زرشک نیز تهیه کنید و به صورت یک نوشیدنی گرم از آن استفاده کنید.

خواص دیگر آب زرشک

آب زرشک در درمان بسیاری از بیماری‌ها از جمله صرع، روماتیسم، اعتیاد به مواد مخدر، درد کمر، گرفتگی معده، تب، ضعف سیستم ایمنی بدن،  آفت دهان، عطش دائمی، آکنه صورت و بدن و اوره بالا  مفید می باشد. از دیگر خواص آب زرشک موارد استفاده آن در زمان بارداری است. مصرف به اندازه آب زرشک در زمان بارداری به خصوص در ۶ ماه دوم آن می‌تواند در رفع بسیاری از کمبودهای بدن مفید باشد. 

مصرف آب زرشک در دوران بارداری

البته باید توجه داشت که در زمان بارداری در مصرف آب زرشک، جانب احتیاط فراموش نشود و تعادل رعایت شود. از آب زرشک برای مبارزه با چاقی نیز استفاده می شود. در واقع یکی از خواص مهم آب زرشک کمک به کاهش اضافه وزن است. ماده بربرین که در زرشک موجود است در میزان کردن آنزیم های بدن نقش مهمی دارد و باعث بالا رفتن سوخت و ساز در بدن می‌شود که مطمئنا در کاهش وزن موثر است. زرشک همچنین خون را تصفیه می کند. این ضدعفونی در کاهش فشار خون و تنظیم ضربان قلب و بهبود کم خونی نقش مهمی ایفا می کند.  برای خرید انواع زرشک با ما در تماس باشید. 

قیمت - زرشک - قیمت فروش آب زرشک

طرز تهیه آب زرشک

آب زرشک می‌تواند یکی از این نوشیدنی های مفید و خوشمزه باشد. در واقع آب زرشک برای کسانی که دچار کم‌خونی یا غلظت خون می باشند یک پیشنهاد عالی  محسوب می شود. بهتر است برای تهیه آب زرشک از روش کاملاً طبیعی استفاده کنید تا خواص زرشک کاملا حفظ شود. حواستان باشد که مصرف بیش از حد زرشک می تواند برای بدن مضر باشد. زرشک یکی از نوشیدنی‌های پرطرفدار طبیعی است که برای زیبایی و مبارزه با بیماریها و ایجاد لاغری بسیار مفید است. از روش های زیر برای تهیه آب زرشک می توان استفاده نمود. 

قیمت فروش آب زرشک

 روش اول:

برای آبگیری زرشک ابتدا زرشک را کاملاً بشویید و آن را در آبکش بگذارید. در قابلمه تقریباً بزرگی مقداری آب بریزید و پس از به جوش آمدن آب، زرشک را به آب جوش اضافه کنید. بعد از ده دقیقه خاموش کنید و بعد از آن که محتویات داخل قابلمه سرد و ولرم شد، آب زرشک جوشیده را داخل آبکش بریزید تا تفاله زرشک جدا و آب زرشک یک دست شود. حالا می‌توانید آب زرشک را داخل بطری بریزید و در یخچال نگهداری کنید. این آب زرشک غلیظ است و می‌تواند در هنگام مصرف با اضافه کردن مقداری آب حجم بیشتری پیدا کند. فروش آب زرشک در تهران در مجموعه زرشک آبرام انجام می شود. تماس بگیرید!

قیمت - زرشک - قیمت فروش آب زرشک

 روش دوم:

روش دیگر برای آبگیری زرشک این است که زرشک را باید شست و سپس آن را به مدت یک شبانه روز در یک ظرف غیرفلزی قرار داد. بعد آن را درون مخلوط کن ریخته و تفاله های موجود در زرشک را از آب زرشک جدا کنید. به این صورت آب زرشک آماده است و می توانیم برای کاهش غلظت آن کمی آب در آن ریخته و مصرف کنیم. برای تهیه آب زرشک طبیعی، زرشک مرغوب  را انتخاب کنید. زرشک کوهی طعم ترشی دارد و زرشک پلویی کمی شیرین است. بهتر است برای تهیه آب زرشک از زرشک کوهی استفاده کنید. درضمن حواستان باشد که جوشاندن زیاد زرشک می‌تواند آن را تلخ کند. 

طِرز تهیه آب زرشک

طرز نگهداری

آب زرشک اگر در یک بطری شیشه ای و در جای سرد مثل یخچال نگهداری شود تا ۱۰ روز قابل استفاده است. ولی اگر می خواهید در طولانی مدت از آب زرشک استفاده کنید باید حتماً آن را جوشانده، خنک کرده و در یک ظرف در بسته قرار داده و در یخچال نگهداری کنید.  ولی راه بهتر این است که زرشک تازه را در فریزر بگذارید و هر زمان که به آب زرشک احتیاج داشتید مقدار لازم از آن را بردارید و از آن آب بگیرید تا خاصیت خود را کاملاً حفظ کند.

از آنجا که زرشک میوه‌ای ترش مزه است امکان خراب شدن آن کم نیست. ممکن است بعد از ده روز خراب و گاز دار شود. در صورتی که متوجه گاز در آب زرشک شدید حتما آن را دور بریزید. آب زرشک یکی از نوشیدنی های خوش طعم و پرفایده‌ای است که افراد زیادی با انواع کمبودها یا  بیماری ها در بدن خود،  می‌توانند به طور متناوب از آن استفاده کنند. همه ما بر اساس احتیاجات و سلیقه غذایی خود نوشیدنی های مختلفی را انتخاب می کنیم.

فروش آب زرشک در تهران

فروش آب زرشک در تهران – قیمت آب زرشک طبیعی

در مجموعه ما در تهران و بیرجند، فروش انواع زرشک پفکی و دانه اناری ، فروش پودر زرشک، فروش لواشک زرشک و سایر فراورده های زرشک انجام می شود. قیمت آب زرشک تغلیظ شده ۳۰۰ هزار تومان برای هر لیتر است. البته تا ۵ برابر می توان به آن آب اضافه نمود.

خرید آب زرشک در تهران، خرید آب زرشک طبیعی، خرید آب زرشک ارگانیک، خرید آب زرشک کوهی، قیمت خرید یک لیتر آب زرشک. خرید زرشک پفکی ، خرید زرشک دانه اناری، خرید و فروش آب زرشک در تهران، قیمت لواشک زرشک.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما