مرکز پخش زرشک در تهران – زرشک آبرام

در اینجا به موضوع مرکز پخش زرشک در تهران و کرج می پردازیم و اینکه بودن همچین مرکزی چه مزایای برای خرید زرشک خشک با قیمت مناسب می تواند داشته باشد.

منظور از مرکز پخش زرشک چه مرکزی است؟ جواب این سوال به طور کلی مرکز پخشی است که سیستم سازمانی دارد و قابل اتکا و اعتماد باشد. به طوری که بتوان در آنجا انواع نمونه های زرشک را دید و بنا به نیاز خود انتخاب نمود. ابتدا مصارف و مراکز خرید زرشک به صورت سنتی می پردازیم. 

مصارف میوه زرشک خشک شده

میوه زرشک مصارف مختلفی دارد و به طور کلی می تواند به سه دسته زیر تقسیم شود:

  • مصرف خانگی
  • مصرف صنعتی
  • مصرف دارویی و پزشکی

استفاده خانگی میوه زرشک (Barberry Fruit) خشک  یا همان زرشک پلویی به طور سنتی بیشتر در تهیه غذاهای ایرانی  چون تهچین ، قیمت نثار، مرصع پلو (Jewellery rice) و زرشک پلو است. گاهی نیز  عده ای زرشک را دم کرده و به صورت دم نوش میل می نمایند. مورد دمنوش زرشک می تواند ایده بیزینسی خوبی باشد. تب نوشیدن دمنوش در حال حاضر بسیار داغ است. این ایده  مخصوصا برای کسانی که پیشاپیش سایر دمنوش ها را تولید می کنند می تواند مناسب تر باشد.  آب میوه زرشک تازه نیز به خصوص در فصل  برداشت زرشک که اواسط پاییز است طرفداران پر و پا قرص دارد. از دیگر محصولات زرشک می توان به مربای زرشک  اشاره نمود که طعم دلپذیری دارد و بیشتر به صورت خانگی تهیه می شود. سس زرشک نیز که شاید جایگزین مناسبی برای اب انار باشد از دیگر فراورده های خانگی زرشک است.

مرکز پخش زرشک

زرشک مصارف صنعتی نیز دارد از جمله می توان به صنایع غذایی چون نوشابه سازی، شیرینی و آبنبات و غیره اشاره نمود

از گذشته و در طب سنتی زرشک برای درمان برخی بیماریها استفاده می شده است. اینکه چقدر می توان به آن اتکا نمود بحث دیگری است.  البته زرشک سرشار از ویتامین C و آنتی اکسیدان می باشد.

Barberry price

مراکز خرید زرشک به صورت سنتی

به طور سنتی و بسته به میزان زرشک  مصرفی  مراکز خرید زرشک خشک را می توان در دسته های زیر گذاشت:

  • سوپرمارکت ها: در سوپر مارکت ها زرشک به دو صورت فله و بسته بندی شده عرضه می شود. قیمت زرشک پلویی به صورت فله ارزان تر از  قیمت زرشک بسته بندی شده است.

خرید زرشک بسته بندی

  • بنکداران
  • کشاورزان و صاحبان واحدهای آماده سازی زرشک

معمولا برای خرید عمده زرشک به طور سنتی به بنکداری های  شهرهای مختلف مراجعه می شود. برای مثال واحدهای بسته بندی زرشک به صورت جزیی معمولا مشتریان بنکداران می باشند.

پخش زرشک خشک در تهران و کرج

با اینکه سهم اصلی زرشک ایران در خراسان جنوبی (south khorasan) تولید می شود اما تهران مرکز تجارت زرشک خشک است. کرج نیز به طبع نزدیکی به تهران از بسیاری از مزایای شهر تهران استفاده می کند. با توجه به بعد مسافت تهران از شهر های اصلی مولد زرشک چون بیرجند و قاینات، یک مرکز پخش زرشک در تهران که بتواند انواع زرشک با قیمت مناسب برای اهداف مختلف را عرضه نماید می تواند یک رفع نیاز مثبت باشد.

شاید سوالی که پیش بیاید این باشد که آیا یک مرکز پخش زرشک در تهران و کرج  وجود دارد که به طور انحصاری فقط در حیطه انواع زرشک فعالیت داشته باشد؟ به طوری که خریداران  و صادر کنندگان بتوانند خرید زرشک مورد نیاز خود اعم از خرید زرشک رستوران، خرید عمده زرشک ، خرید زرشک صادراتی و همچنین زرشک بسته بندی مورد نیاز فروشگاه ها و سوپر مارکتها را از آنجا داشته باشند ؟ 

مزایای مرکز پخش زرشک در تهران -زرشک آبرام

بازرگانی آتما که یک مرکز پخش زرشک در تهران است با برند تجاری آبرام به طور حرفه ای و تخصصی تنها در زمینه زرشک و کنسانتره زرشک فعالیت دارد. مزایای این مرکز پخش زرشک در تهران به شرح زیر است:

  • تخصص در زمینه انواع زرشک:  این موضوع منجر به مشاوره های سودمند به خریداران در زمینه خرید زرشک با قیمت و کیفیت مناسب می شود.
  • فراهم آوردن انواع زرشک:  این موضوع سبب راحتی کار مشتریان مختلف می شود  که مطابق با نیاز خود زرشک مناسب  را انتخاب نمایند.
  • خرید مناسب بازرگانی آتما از کشاورزان:   این موضوع سبب عرضه انواع زرشک به قیمت مناسب  در تهران و شهرهای اطراف چون کرج می شود.
  • خدمات مناسب چون حمل و نقل ارزان تر و مطمئن به سایر نقاط کشور 
  • حمل رایگان در تهران 
  • نزدیکی جغرافیایی:  به نسبت به خراسان  جنوبی، تهران از لحاظ جغرافیایی به دیگر نقاط کشور  دیگر نزدیک تر است  و بنابراین خرید آسان تر زرشک را سبب می شود.
  • لیست قیمت: به طور روزانه قیمت روز زرشک در وب سایت ما در بخش لیست قیمت دسترس است

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما