خرید زرشک عمده با قیمت مناسب از درب کارخانه

خرید زرشک عمده در درب کارخانه قطعا با قیمت مناسب تر از بازارهای مشهد و تهران خواهد بود. زرشک محصول کویر است و از اینرو به یاقوت کویر معروف است. مرکز ما در خراسان جنوبی به عنوان یکی از تولید کنندگان زرشک در ایران زرشک را با دستگاه های سورت آماده کرده و با قیمت مناسب به بازار ایران و صادراتی روانه می کند.

تولید انواع زرشک در ایران

در ایران در استان خراسان جنوبی دو شهر قائنات و بیرجند ۹۸ درصد از زرشک قرمز ایران و جهان تولید می‌شود. استان‌های خراسان رضوی، آذربایجان، گرگان، کردستان، مازندران، همدان، قائن، قزوین، پیرمردان شاه، سلم آباد، زشک و ریوش، شاهرود، تهران، کرج، اراک، کردستان، گرگان و البرز جزو دیگر شهرهای تولیدکننده زرشک سایر انواع زرشک از جمله زرشک سیاه کوهی در ایران هستند. برای خرید انواع زرشک و فراورده های زرشک آبرام با همکاران ما در ارتباط باشید.

exporting Barbery

برخی از کلان شهرهای ایران به مرکز خرید و فروش زرشک پفکی و اناری شهرت دارند. از جمله این شهر ها می توان اسامی زیر را نام برد:

  • بیرجند که مرکز خراسان جنوبی است و همانطور که در بالا نیز ذکر شد یکی از قطب های تولید انواع زرشک قرمز در ایران و جهان است
  • مشهد به دلیل نزدیکی به بیرجند و قاینات و از آن جاییکه زمانی مرکز خراسان بزرگ بود به بازار اصلی و مرکز قیمت گذاری زرشک تبدیل شده است. بازار مصلی مشهد از جمله بازار های معروف در فروش زرشک صادراتی است.
  • تهران که مرکز تجاری بیشتر کالاهای تجاری است. بسیاری از صادرکنندگان از این بازار کالای خود را تهیه می کنند. بازار مولوی و بازار بزرگ از جمله مراکز فروش زرشک پفکی و اناری هستند.

قیمت فروش انواع زرشک صادراتی اعلا

اقدام موثری که برای حمایت از زرشک و عناب در خراسان جنوبی در حال انجام است پیگیری موضوع دانش بنیان کردن شرکتهای مرتبط با این دو محصول استراتژیک در استان می باشد.

در این صورت صاحبان برند ها معرفی می شوند و به کانال های صادرات و توسعه محصول مرتبط می گردند. بی توجهی به محصولاتی مثل زعفران و عناب و زرشک باعث شده که این روزها با وجود اینکه ایران سرزمین گیاهان شناخته شده اما سود حاصل از فرآوری و بازتولید آن‌ها را کشورهای دیگری مثل امارات، اسپانیا، فرانسه و آلمان به دست می آورند. نگاه مسئولان به دانش بنیان کردن این محصولات کشاورزی و همچنین حمایت از آنها می‌تواند یکی از اولویت‌های رونق تولید در کشور ما باشد. شرکت دانش بنیان به شرکتهایی گفته می‌شود که دانش و فناوری جزئی جدایی ناپذیر و بسیار مهم از دارایی آنها باشد.

شرکت دانش بنیان در ایران شرکت یا موسسه خصوصی یا تعاونی است که به منظور هم افزایی علم و ثروت، توسعه اقتصاد دانش محور، تحقق اهداف علمی و اقتصادی شامل گسترش کاربرد نوآوری و تجاری سازی نتایج حاصل از تحقیق و توسعه در حوزه فناوری های برتر با ارزش افزوده فراوان و بر اساس معیارهای مورد نظر قانون تعیین می شود.

کالاها و خدمات باید در حوزه فناوری‌های بالا یا متوسط به بالا باشند. به این معنا که دانش فنی، طراحی و ساخت نمونه آزمایشگاهی یا دانش فنی فرآیند تولید محصول به دلیل پیچیدگی فنی به سختی قابل کپی برداری بوده و کسب آن از موانع اصلی ورود شرکت‌های دیگر به بازار باشد و ثانیا اینکه نیازمند تحقیق و توسعه قابل توجه توسط گروه فنی خبره برای کسب آن باشد و ثالثا منجر به ایجاد خواص و کارکردهای پیچیده‌ای در محصول شده باشد.


تحقیق و توسعه و افزایش ظرفیت خط تولید از طریق معافیت‌های مالیاتی و گمرکی هدفمند منوط به فعالیت‌های دانش بنیان، ارائه مجوز استقرار، جواز تاسیس و پروانه بهره‌برداری و ارائه تخفیف استفاده از خدمات آزمایشگاهی، معافیت از پرداخت حق بیمه قراردادها، ممنوعیت از خرید کالای خارجی دارای ساخت داخل، تسهیلات صندوق نوآوری و شکوفایی و صندوق توسعه ملی و نظام وظیفه فقط بخشی از حمایت های انجام شده از شرکت‌های دانش‌بنیان است.

هر چقدر طرح تحقیق و توسعه کامل تر باشد سطح فناوری محصول بالاتر است. از رایج ترین دستورالعمل ها برای تعریف تحقیق و توسعه راهنمای فراسکاتی است که شاکله تحقیق و توسعه مناسب را اینگونه معرفی می کند

  • ۱) جدید و بدیع بودن فعالیت
  • ۲) وجود خلاقیت در انجام فعالیت
  • ۳) عدم قطعیت به دلیل ابهامات فراوان
  • ۴) داشتن قابلیت بازآفرینی یا انتقال ۵) نظام مندی


در حال حاضر زرشک دانه اناری، زرشک پفکی و زرشک زیر تالاری جزو بهترین زرشک ها برای برند صادراتی می باشند که در این میان زرشک پفکی مورد استقبال فراوان قرار گرفته است و کشورهای وارد کننده آن بسیار از این محصول راضی هستند.

اگر ما بتوانیم به این محصولات ارزشمند محصولات فرآوری شده مانند پودر زرشک کنسانتره، آب زرشک و شربت زرشک و انواع طعم دهنده ها و سس ها را اضافه کنیم می توانیم به سطح پیشرفته ای در صادرات زرشک و محصولات فراوری شده آن دست پیدا کنیم و بازارهای جهانی را از آن خود سازیم.

برای رسیدن به وضعیتی سزاوار ایران در سطح جهانی باید نظام‌مند واحدی در تمام سطوح تولید اعم از کاشت و داشت و برداشت و بسته بندی و بازاریابی و صادرات نظارت داشته باشد و مراحل متفاوت این پروسه را با قوت تمام مانند حلقه های زنجیر به هم وصل کند. در صورتی که دولت از تحقیقات گسترده راجع به زرشک و فرآوری های آن استقبال کند و از کمک مالی و معنوی دریغ نورزد، زرشک یکی از مناسب ترین و اقتصادی ترین محصولات برای صادر کردن به کشورهای دیگر است.

برای توفیق در این مهم، باید مواد غذایی را وارسی کرده و به راه های نفوذ به این بازارها فکر کنیم. توجه به محصولات غذایی در کشورهای دیگر و بررسی آمارها و اطلاعات جهانی، برگزاری نمایشگاه های مختلف داخلی و خارجی و ارتباط با واسطه ها و مشاوران تجاری از جمله این روش هاست. برای قیمت روز زرشک صادراتی در همین سایت به صفحه قیمت روز زرشک مراجعه کنید.

مواد تشکیل دهنده زرشک

۵۴ گرم زرشک تازه حاوی موارد زیر است:

  • ۱۸۰ کالری
  • دو گرم پروتئین
  • ۳۶ گرم کربوهیدرات
  • ۶ گرم فیبر
  • مقدار زیادی ویتامینc
  • ۱۳ درصد آهن
خرید زرشک عمده با قیمت مناسب از درب کارخانه

همچنین زرشک تازه حاوی ترکیبات گیاهی به نام بربرین است. طبق مطالعاتی که صورت گرفته بربرین یک آنتی اکسیدان بسیار قدرتمند است که با رادیکال های آزاد داخل بدن مبارزه و از بروز سرطان پیشگیری می کند. همچنین باعث کاهش قند خون و کلسترول خون می شود و قلب را تقویت می‌کند. بالا رفتن مقدار زیاد بربرین در بدن باعث می شود که گیرنده های خاص درون بدن مهار و باعث کندی واکنش مدفوع از طریق روده شوند. بنابراین از بروز اسهال جلوگیری می‌کند. همچنین مصرف زرشک تازه بدن را در برابر بیماری سندروم متابولیک مقاوم می کند.

دچار شدن به چاقی، قند خون، فشار خون و کلسترول بالا می‌تواند از اثرات مبتلا شدن به سندروم متابولیک باشد. روزانه مصرف ۶۰۰ میلی گرم زرشک تازه می‌تواند بدن را در برابر این بیماری مقاوم می کند .بررسی‌ها مبین این است که بربرین یک ماده ضد التهابی است.

بنا به این دلیل زرشک تازه می تواند از دندان ها و لثه ها در برابر التهاب محافظت کند و باعث تقویت دندان‌ها و لثه‌ها شود. بربرین موجود در زرشک تازه می تواند از طریق انجام مکانیسم های مختلف، بدن را در برابر سرطان مقاوم کند. با آزمایش‌های انجام شده معلوم شده که بربرین جلوی پیشرفت سرطان را می گیرد یا به نوعی سرعت رشد تومور سرطان را کاهش می‌دهد. به وسیله زرشک‌تازه می‌توان با آکنه نیز مبارزه کرد. زرشک تازه در درمان آکنه نقش مهمی دارد.

خوردن روزانه ۵۰ گرم زرشک تازه می تواند به جوان سازی پوست و از بین بردن آکنه و جوش صورت کمک کند. زرشک تازه در درمان جوش صورت به خصوص جوش دوران بلوغ بسیار موثر است و باعث پاکسازی لکه ها و جوش صورت نوجوانان می گردد.

مواد تشکیل دهنده زرشک

تامین کنندہ زرشک پفکی و اناری- خرید زرشک عمده

به چه کسانی تامین کننده زرشک می گویند؟ همه فروشندگان زرشک در هر سطحی در واقع تامین کننده زرشک هستند اما در ادبیات تجاری معمولا به شرکت یا واحد تولیدیی تامین کننده گفته می شود که در تناژ بالا و به صورت مدام توانایی تامین زرشک را داشته باشد.

در سطح خراسان جنوبی کارگاه های زرشک پاکنی فراوانی وجود دارد که معمولا بین ۱ تا ۳ تن در ماه توانایی فراوری زرشک را دارند. مجموعه زرشک آبرام از جمله تامین کنندگانی است که توانایی تامین تا ۲۰ تن زرشک پفکی و اناری در سال را دارد. برای خرید زرشک پفکی و اناری در هر تناژی با ما در تماس بگیرید. در این مجموعه همچنین پودر زرشک تولید و روانه بازار ادویه جات شده است.

خرید زرشک عمده با قیمت مناسب از درب کارخانه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما