حراج فروش زرشک سیاه دانه دار بجنورد

یکی از مناطق تولید زرشک سیاه دانه دار شهرستان بجنورد در خراسان شمالی است. خرید و فروش زرشک سیاه دانه دار نیز بیشتر در همین منطقه انجام می شود.

شهر  بجنورد با ۳۶ کیلومتر مربع مساحت مرکز استان خراسان جنوبی می باشد. این شهر در بین رشته کوه ها محصور شده است.  بجنورد در جنوب رشته کوه کپه داغ، شرق رشته کوه آلاداغ و شمال رشته کوه البرز واقع شده است. بجنورد آب و هوای نسبتا کوهستانی دارد. زرشک خوراکی را می توان از جهاتی به دو گروه اصلی زرشک بی هسته و زرشک هسته دار تقسیم بندی نمود.

 

زرشک آبرام- Abram Barberry

زرشک بی هسته یا بی دانه

یکی از انواع زرشک بی دانه یا بی هسته زرشک  قرمز یا همان زرشک پلویی است که به وفور در ایران یافت و مصارف گوناگونی دارد. این مصارف شامل استفاده خوراکی،  صنعتی و پزشکی و دارویی است. از زرشک بی دانه فراورده های مختلفی بدست می آید که می توان از آنها به موار زیر اشاره نمود:

  • مربای زرشک
  • کنسانتره زرشک
  • رب زرشک
  • سس زرشک
  • لواشک زرشک
  • آب میوه زرشک

مصرف غذایی این محصول کشاورزی نیز بر همگان شناخته شده است.

 

زرشک جایگاهی یونیک و خاص در سفره ایرانی و در غذاهای ایرانی -سنتی دارد. ازجمله این غذاها می توان از زرشک پلو و ته چین نام برد. زرشک به همراه زعفران و برنج ترکیبی یونیک افریده است که مخصوص کشور و سفره ایرانی است. البته زرشک قرمز کم کم جایگاه خود را در غداهای جدید و مدرن تر نیز باز کرد است. عمده تولید زرشک در خراسان جنوبی است.

فروش مربای زرشک

زرشک هسته دار یا دانه دار

یک گونه دیگر خوراکی زرشک، زرشک سیاه است که به آن بعضی زرشک آبی نیز می گویند. از این زرشک به وفور برای تهیه آب زرشک استفاده می شود. ما در فروش زرشک کوهی بجنورد | زرشک سیاه  از زرشک سیاه و کاربردهای این محصول بسیار صحبت کرده ایم. چنان چه بیشتر در این زمینه می خواہید بدانید به پست ذکر شده مراجعه کنید.

 

خرید زرشک

فروش زرشک سیاه دانه دار بجنورد

زرشک سیاه به فراوانی زرشک قرمز بی دانه نیست. مخصوصا نوع سیاه بی دانه بسیار کمیاب است. زرشک سیاه بی دانه بیشتر در کرمانشاه تولید می شود و به طور خاص در خورشتی که مخصوص این منطقه است کاربرد دارد. ما به خاطر انبار گردانی بخشی از زرشک انبار های خود را به حراج گذاشته ایم. حراج زرشک سیاه بجنورد و بخشی از زرشک پفکی پارسال بخشی از این حراج است.

 

حراج فروش زرشک سیاه دانه دار بجنورد به صورت عمده با قیمت فروش ۵۷ هزار تومان و زرشک پفکی پارسال با قیمت ۳۹ هزار تومان عرضه می شود.

چانچه در زمینه خرید مربای زرشک و انواع زرشک، قیمت روز زرشک، و هر آن چه مربوط به تجارت و صادرات زرشک است، نیاز به مشاوره دارید، با ما در ارتباط باشید.

فروش زرشک سیاه دانه دار بجنورد

برای دیدن پادکست های ما به کانال آپارات یا یوتیوب زرشک آبرام مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید: قیمت زرشک

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما