مرکز فروش زرشک بیرجند در اصفهان

قبل از اینکه به مرکز فروش زرشک بیرجند در شهر اصفهان بپردازیم لازم است در مورد زرشک و انواع آن  توضیحاتی ارایه دهیم.  زرشک از دسته خشکبار می باشد و عمده تولید و فرآوری آن در ایران انجام می شود. لازم به ذکر است که عمده زرشک تولیدی خشک می شود و در بازار تجاری با نامهای زرشک پفکی (Puffy Barberry or air dried Barberry)، زرشک دانه اناری (Anari barberry or sun Dried Barberry) و زرشک زیر تالاری در مراکز فروش زرشک یافت می شود.

 

مرکز فروش زرشک بیرجند در اصفهان

خرید عمده زرشک پفکی در بازار تهران در چندین بازار معروف از جمله میدان اعدام و انبار نفت انجام می پدیرد. این بازار ها در نواحی جنوبی تهران یافت می شود و با مترو قابل دسترسی می باشند. قیمت خرید عمده زرشک در بازار سنتی تهران از قیمت عمده فروشی بیرجند و قاینات و همچنین قیمت فروش عمده زرشک در مشهد گرانتر است.

عمده زرشک تولید شده در کشور  – خراسان جنوبی به صورت خشک مصرف می شود. خشک کردن مزایای زیادی دارد که مهمترین و موثرترین آنها جلوگیری از فساد و آلودگی میوه است و بالا بردن مدت نگهداری زرشک است

 

مرکز فروش زرشک کوهی

زرشک کوهی از نوع زرشک سیاه و قرمز آن به نسبت زرشک پرورشی ایران کمتر پیدا می شود. مرکز فروش زرشک کوهی در تهران مجموعه ما (زرشک آبرام) می باشد.  مشتریان زرشک کوهی معمولا ان را برای آبگیری می خواهند. مشتریان زرشک کوهی ده طور عمده دو دسته اند:

  • مشتریانی که مصرف خانگی و دارویی دارند. بخصوص کسانی که بیماری قلبی دارند درست یا غلط به دنبال زرشک سیاه هستند.
  • صاحبان مشاغلی مانند آبمیوه گیری ها و بستنی فروشی ها که آب زرشک می فروشند یا زرشک را برا طعم دهندگی به بستنی می خواهند

عمده مراکز فروش زرشک معمولا زرشک خشک پفکی و دانه اناری دارند.

خرید زرشک رستوران

زرشک در رستوران های سنتی ایران نقشی هویتی ایفا می کند. زرشک پلو با مرغ بدون زرشک  نه طعم می دهد و نه ظاهر و تزیین زیبایی دارد. از این رو از مصرف کنندگان زرشک، رستوران ها می باشند. به علت استفاده فراوان از زرشک رستوران ها سعی می کنند که زرشکی با کیفیت و قیمت مناسب بیابند.خرید زرشک رستوان ها از چندین منبع انجام می شود.

 

  • برای برخی از رستوران ها کشاورزان بیرجند و قاین به طور مستقیم زرشک می فرستند
  • برخی از رستوران ها از بازار  عمده فروشی تهران، زرشک مورد نیاز خود را تهیه می کنند.
  • برخی از رستوران ها از بازار های خرده فروشی زرشک را تهیه می کنند

قیمت زرشک ۹۷ (Barberry Price)

قیمت زرشک 97  و همچنین قیمت زرشک ۹۸ بسیار پر نوسان بود. در بازه ای حتی رکود تورمی بر این بازار سایه انداخته بود. آنقدر این تغییر قیمت زیاد بود که قیمت بازار عمده فروشی بیرجند به قیمت خرده فروشی بازاری چون تجریش در مقاطعی از زمان نزدیک شده بود. در اواخر خرداد ۹۸ خوشبختانه شاهد ثبات در بازار زرشک بودیم. یکی از دلایل این امر می تواند این باشد که به فصل برداشت زرشک در سال جدید نزدیک می شویم. از دلایل دیگر آن می تواند این موضوع باشد که زرشک رشدقیمت به اندازه کافی داشته است و به حد تورم حاکم بر بازار ایران رسیده است. قیمت زرشک پفکی در بازار بیرجند بین ۷۴ تا ۷۷ هزار تومان معامله می شود. قیمت زرشک دانه اناری نیز در حد فاصل  ۶۵ تا ۶۸ هزار تومان است.

 

مرکز فروش زرشک بیرجند در تهران

همانگونه که در بالا اشاره شد از مراکز فروش سنتی زرشک در تهران  می توان به بنکداری های انبار نفت، میدان اعدام یا همان میدان محمدیه و بازار هایی چون بازار بزرگ تهران اشاره نمود. از مرکز فروش زرشک بیرجند در تهران به صورت خرده فروشی می توان به بازاری چون بازار تجریش  که به صورت سنتی بازار لوکس زرشک پفکی است اشاره نمود

مرکز فروش زرشک بیرجند در مشهد

مرکز فروش زرشک بیرجند در مشهد بازار مصلی واقع در پایین خیابان است.  مشهد از مراکز اصلی خرید و فروش عمده زرشک در ایران است. بسیاری از تجار برای تامین زرشک مورد نیاز خود حتی به بیرجند و قاینات مراجعه نمکنند. به جای آن مستقیم به شهر مشهد می روند و از آنجا خرید عمده خود را انجام می دهند.

مرکز فروش زرشک بیرجند در اصفهان

اصفهان سومین شهر پر جمعیت ایران است. در مقام اول و دوم تهران و مشهد قرار دارند. اصفهان یکی از زیباترین شهرهای ایران و پذیرای توریست های بسیاری از سراسر دنیاست. در این شهر بازار های متعددی وجود دارد که برای مسافران و خارجی ها جزو جازبه های گردشگری می باشد. مرکز فروش زرشک بیرجند در اصفهان  به صورت غیر سنتی زرشک آبرام است که ارسال زرشک به تمام ایران و از جمله اصفهان را در کمتر ۵ روز در هر تناژی انجام می دهد.

بیشتر بخوانید: فروش زرشک پفکی صادراتی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما