مقالات

پرفروش ترین انواع زرشک

قیمت زرشک – ۲ آبان ماه ۹۸

قیمت زرشک – ۲ آبان ماه ۹۸

 زرشک قیمت زرشک (قیمت ها به تومان است)
قیمت زرشک پفکی ۷۳۵۰۰
قیمت زرشک پفکی درجه یک صادراتی ۷۹۰۰۰
قیمت زرشک دانه اناری ۹۸ ۵۸۰۰۰
قیمت زرشک سیاه خشک ۳۵۰۰۰
قیمت زرشک تازه دان شده ۲۵۰۰۰
قیمت زرشک تازه با شاخه ۱۵۰۰۰
 قیمت زرشک دانه اناری ۹۷ ۵۵۰۰۰
قیمت زرشک سیاه تازه ناموجود

 

فراوری میوه زرشک
زرشک به شکل خشک شده مصارف زیادی در کشور ما دارد.

  • بیشتر بخوانید: قیمت زرشک خشک بیرجند

همه با مصارف غذایی آن آشنا هستند. فراورده‌های زرشک مانند ترشی و لواشک و مربا و آب زرشک و کنسانتره نیز در محل کاشت زرشک یعنی خراسان جنوبی در واحدهای بسته‌بندی و فرآوری زرشک به دست می‌آیند. بیشتر محصول فرآوری زرشک همان زرشک خشک می باشد که در غذاهای مختلف بر سر سفره های ایرانی قرار می‌گیرد. میوه تازه زرشک نیز که در اواسط پاییز برداشت می‌شود در شهرهای مختلف خراسان جنوبی چون قائن و بیرجند و نیشابور در خانه ها در تهیه مربا و ترشی و شربت زرشک استفاده می‌شود اما درصد تولید این فراوری‌ها نسبت به زرشک خشک بسیار ناچیز می‌باشد. زرشک هنوز هم بیشتر به صورت سنتی خشک می‌شود که خود به سه روش متفاوت تقسیم می‌شود که با توجه به روش برداشت محصول و روش خشک کردن آن نیز متمایز است.

 

مسئله مهم در انواع روش های خشک کردن زرشک شرایط مطلوب محل خشک کردن می‌باشد که باید دور از آلودگی ها و مصون از آسیب‌های متعدد ناشی از عوامل طبیعی، حشرات و گرد و خاک است.

 

همچنین باید توجه داشت که میوه تازه زرشک بسیار آسیب پذیر است و بهتر است پس از برداشت محصول هر چه سریعتر برای خشک کردن آن اقدام شود. البته پیش از خشک کردن زرشک باید برای جلوگیری از فعالیت آنزیم‌ها که موجب تغییر رنگ زرشک می‌شوند روش خاصی را میان انواع روش های طبیعی و شیمیایی انتخاب نمود. در مجموعه زرشک آبرام فروش انواع زرشک با مناسبترین قیمت انجام می گیرد!

 

قیمت زرشک دانه اناری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

مرکز فروش عمده انواع زرشک