قیمت زرشک در ۱۳ مهر ۹۸ – قیمت روز زرشک

قیمت روز زرشک در ۱۳ مهر ماه سال ۹۸  در اینجا ذکر می گردد.  در ایران گونه های مختلف زرشک  وجود دارد. از این عده بیشتر گونه ها به صورت طبیعی و خودرو می باشند. برخی گونه‌های زرشک که در ایران یافت می شُود به شرح زیر هستند:

  •  گونه زرشک زالزالکی Berberis crataegina
  • گونه زرشک زرافشانی Berberis integerrima
  • گونه زرشک  راست خوشه Berberis orthobotroys
  • گونه زرشک خراسانی Berberis khorasanica
  • گونه زرشک  ژاپنی Berberis thunbergii
  • گونه زرشک  معمولی Berberis vulgaris

قیمت زرشک در ۱۳ مهر ۹۸ - قیمت روز زرشک

این در حالیست که تولید عمده زرشک در تولید زرشک قرمز است. زرشک قرمز که مبدا تولید ان خراسان جنوبی است، بی دانه است و نام علمی ان بربریس ولگاریس می باشد و گاهی به زرشک معمولی نیز شهره است. زرشک پلویی خشک شده همین زرشک قرمز تازه است. زرشک پلویی دو مدل است، زرشک پفکی و زرشک دانه اناری. تفاوت این دو مدل زرشک خشک در نحوه خشک کردن زرشک معمولی است.

منطقه خراسان جنوبی استان سختی از لحاظ آب و هوایی است. از این رو کمتر محصول باغی و کشاورزی در این منطقه کشت میشود. اما جالب است بدانید که اب و هوای این منطقه جزو جادر جاهایی است که زرشک قرمز در ان به میوه دهی میرسد. حتی در بخشی از  گناباد که در استان خراسان جنوبی واقع شده است، زرشک به میوه دهی هم می رسد اما قرمز نیم شود!  در مناطق دیگر ایران نیز کم و بیش و به صورت محدود زرشک کشت می شود. برای مثال در منطقه اصفهان، شهر میمه گزارش هایی از کشت زرشک داده شده است. داستان را خلاصه میکنیم و به قیمت روز زرشک در ۱۳ مهر ۹۸ می پردازیم که شامل قیمت زرشک پفکی، قیمت زرشک دانه اناری، قیمت زرشک سیاه، قیمت زرشک پفکی صادراتی، قیمت زرشک تازه با شاخه و قیمت زرشک تازه دان شده است.

 

نوع زرشک قیمت روز زرشک  – ۱۱ مهر ماه ۹۸
زرشک پفکی ۷۴ هزار تومان
زرشک پفکی صادراتی ۷۹ هزار تومان
زرشک دانه اناری ۶۲ هزار تومان
زرشک تازه دان شده ۲۵ هزار تومان
زرشک تازه با شاخه ۱۵ هزار تومان
زرشک سیاه خشک ۴۳ هزار تومان

برای گرفتن مشاوره در زمینه خرید مناسب زرشک و اطلاع از اخرین قیمت زرشک به ما زنگ بزنید. اطاعات تماس ما در زیر همین پست امده است.

قیمت زرشک در ۱۳ مهر ۹۸ - قیمت روز زرشک

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما