سایت فروش زرشک

در دنیای مدرن همه کالاها به صورت آنلاین به فروش می رسند. سایت فروش زرشک و سایر کالاهای مربوط به مواد غذایی نیز وجود دارد. قبل از معرفی سایت های فروش زرشک به موضوعاتی همچون

نیز پرداخته می شود و در انتها به موضوع سایت های فروش انلاین زرشک می پردازیم.

میوه - تازه- زرشک
میوه تازه زرشک

فروش زرشک تازه به صورت آنلاین

 زرشک تازه در مقابل زرشک خشک مصارف اندکی دارد و عمده فروش زرشک به صورت خشک می باشد. با این وجود موارد استفاده از زرشک  تازه را هم نمی توان نادیده گرفت. زیرا از زرشک تازه در انواع سس ها، مرباها، آبمیوه‌ها و شربت‌ها استفاده می شود. زرشک تازه همچنین به عنوان طعم دهنده و رنگ طبیعی در بعضی از شکلات ها و بیسکویت ها و غیره به کار می رود که در این صورت خریداران می توانند زرشک تازه مورد نیاز خود را در مهر و آبان از محل تولید آن در خراسان جنوبی تهیه کنند‌. بسیاری از کشاورزان زرشک تازه را به بازار می‌فرستند و عمده زرشک برداشتی را به انبار ها منتقل می‌کنند تا در آنجا به روش‌های مختلف خشک شود. شیوه های برداشت و چیدن زرشک از درختچه ها نیز می تواند بر کیفیت محصول تاثیر بگذارد. بسته به اینکه زرشک را همراه با شاخه آن بچیدند و یا به وسیله دست و ابزار آلات دیگر دانه دانه برداشت کنند کیفیت محصول متغیر خواهد بود. زیرا در برداشت همراه با شاخه امکان آسیب رسیدن به دانه های ظریف زرشک بسیار کاهش می یابد. فروش و خرید زرشک تازه به شیوه های سنتی ومدرن صورت می گیرد. معمولا در فصل برداشت زرشک، بسیاری از میادین میوه و تره بار از عرضه کنندگان زرشک می باشند. از دیگر راه های فروش زرشک، فروش و خرید اینترنتی زرشک می باشد که سال های اخیر محبوبیت خاص خود را پیدا کرده است و دلیل ان را می توان موارد زیر نام برد.

  • دسترسی آسان به فروشندگان انواع کالاها – با یک سرچ ساده در گوگل انبوهی از سایت های فروش کالا ها ظاهر می شوند.
  • انتخاب آسانتر – عده از خریداران به اینترنت به عنوان یک منبع برای افزایش اطلاعات استفاده می میکنند و بعد از انتخاب به صورت حضوری به خرید زرشک و سایر کالا ها مبادرت می ورزند.
قیمت زرشک دانه اناری
زرشک خشک پفکی

فروش زرشک خشک به صورت آنلاین

 شاید زرشک تنها میوه‌ای باشد که موارد استفاده اش به صورت خشک شده بیشتر از موارد تازه و تر باشد. دلیل این امر استفاده از زرشک خشک در غذاهای ایرانی است که نمونه بسیار متداول آن زرشک پلو با مرغ ایرانی می باشد. بنابراین تقاضا برای خرید زرشک خشک همیشه خیلی بیشتر از زرشک تازه است و وقتی از خرید و فروش انواع زرشک صحبت می شود زرشک خشک مدنظر است. زرشک خشک نیز بنا بر انواع مسیرهای برداشت، خشک کردن و ایمن کردن، فرآوری و بسته بندی آن سلسله مراتب معینی در کیفیت و جلوه نهایی دارد. به طور مثال زرشک پفکی از بهترین و اعلاترین نوع زرشک خشک می‌باشد که در موارد صادراتی بیشترین تقاضا در موردش وجود دارد. یا زرشک دانه اناری که کیفیتش نسبت به زرشک پفکی پایین تر و قیمتش مناسب تر است و به همین دلیل در مواردی که قیمت خرید برای اصحاب تجارت و صادرات مهم و تعیین‌کننده باشد می‌تواند جایگزین زرشک پفکی شود. در شرایط اقتصادی کنونی که به دلیل تحریم ها و همچنین همه گیری بیماری کرونا با بحران همه جانبه ای در تمام عرصه‌های اقتصادی مواجه هستیم شاید زرشک دانه اناری گزینه بهتری برای خرید عمده باشد.  فروش زرشک خشک به صورت آنلاین و در حجم بالا در مجموعه زرشک آبرام انجام می گیرد.

خرید زرشک قاین
خرید انلاین زرشک دانه اناری

سایت فروش زرشک

در این بخش به یک سری از سایت های فروش زرشک به صورت آنلاین اشاره میکنیم. این سایت ها زرشک را به صورت بسته بندی شده و همچنین فله و عمده به فروش می رسانند. از این سایت ها می توان نام های زیر را برد.

  • فروش زرشک در سایت دیجی کالا (Digikala) – زرشک بسته بندی شده مخصوص مصارف خانگی
  • فروش زرشک در سایت فروشگاه انلاین مواد غذایی شهروند ()، روکولند، افق کوروش
  • فروش زرشک در سایت فروش خشکبار ویشکو (Vishcoo)
  • فروش زرشک در سایت باسلام (basalam) و ایمالز (emalls)
  • فروش عمده زرشک در سایت ردگولدن (redgolden)، باربری اکسپورت (barberryexport)
  • فروش عمده زرشک در سایت زعفران و زرشک عاقله – قیمت خرید عمده زرشک از قیمت زرشک بسته بندی شده کمتر است.
  • فروش عمده زرشک در سایت آرین ناتس (Ariannuts) ، ارتین ناتس (Artinnuts)
  • فروش عمده انواع زرشک لواشکی، سیاه، دانه اناری، پفکی و صادراتی در سایت زرشک آبرام (Abrma barberry)
سایت فروش زرشک
خرید آنلاین زرشک پفکی

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما