خرید زرشک، زرشک آبرام، قیمت زرشک

خرید زرشک عمده، خرید زرشک، زرشک آبرام

زرشک طبیعتی سرد و خشک دارد و از پیش از  هزار سال پیش در طب سنتی از آن برای درمان بی اشتهایی، مشکلات کبد، صفرا و معده و قلب و کاهش تب استفاده می شد. یکی از ویژگی‌های نادر درخت زرشک این است که تمام اجزای آن از پوست و ریشه گرفته تا ساقه و میوه دارای خواص درمانی زیادی هستند.

 

زرشک با داشتن ویتامین ۳ و متابولیت های ثانویه مانند اکسیاکانتین،  کلمبیمین، برمامین، پالماتین  و بربرین برای مبارزه با باکتری ها و عفونت ها و همینطور تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار مفید است. از جمله خواص درمانی زرشک می‌توان به رفع انواع عفونت های باکتریایی و قارچی دستگاه تنفسی، گوارشی ادراری و پوست اشاره کرد. استفاده از زرشک همچنین می تواند به انبساط عروق خونی و کاهش فشار خون کمک کند. زرشک در درمان بیماری‌های التهابی و دیابت و تب مفید است. از زرشک در درمان سرماخوردگی و گلودرد و سوزش گلو استفاده می کنند. همچنین اختلالات رحمی به خصوص در دوران یائسگی و التهاب ناشی از خونریزی رحم می‌تواند به وسیله زرشک کنترل شود. البته زرشک در کنار این فواید بسیار زیاد خود می تواند عوارضی نیز داشته باشد. مثلا می‌تواند در ایجاد مسمومیت دخیل باشد. علائم مسمومیت ناشی از زرشک شامل خستگی، بی حالی، اسهال، استفراغ و التهاب کلیه هستند.

 

البته با مصرف به جا و متعادل زرشک این اتفاق نمی‌افتد. بسیاری از انواع زرشک موجود در طبیعت سمی هستند و بهتر است برای مصرف میوه آن را از فروشگاه های معتبر تهیه کرد. مصرف زرشک در دوران بارداری باعث افزایش انقباضات رحم و سقط جنین و به دنیا آمدن نوزاد با زردی می‌شود.

 

همچنین مصرف زرشک در دوران شیردهی زردی و یرقان را در نوزاد ایجاد می کند. نکته دیگر در مورد زرشک این است که  عصاره زرشک سیاه  در درمان کبد چرب غیر الکلی مفید است. پرفشاری خون در بیماران مبتلا به کبد چرب غیر الکلی از علل اصلی بروز بیماری های قلبی و عروقی است. نتایج آزمایشات در این مورد از تاثیر مثبت مصرف عصاره زرشک سیاه در کاهش وزن و فشار خون حکایت می کند که می‌تواند یک یافته پزشکی مهم برای رفع مشکلات بیماران کبد چرب باشد. برای خرید زرشک ، زرشک آبرام و اطلاع از اخرین قیمت زرشک پفکی، قیمت زرشک سیاه و قیمت زرشک دانه اناری با ما تماس بگیرید.

قیمت زرشک سیاه بی دانه - خرید زرشک ، زرشک آبرام

خرید زرشک پفکی، خرید زرشک از کشاورز، خرید زرشک تازه در مشهد، خرید زرشک سیاه در تهران، قیمت زرشک دیجی کالا.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما