حراج زرشک پفکی با تحویل تهران

حراج زرشک پفکی برای مدت محدود با تحویل رایگان در تهران در مجموعه ما شروع شده است. ما در آستانه  فصل عرضه زرشک پفکی  سال ۹۷، زرشک پفکی سال ۹۶ را  برای مدت محدود حراج کرده ایم. نمونه زرشک پفکی را در زیر مشاهده می نمایید. تامین این زرشک پفکی تا سه تن انجام پذیر می باشد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

 

حراج زرشک پفکی

زرشک پفکی

زمان برداشت زرشک در خراسان جنوبی از نیمه مهر تا اواسط آبان ماه است. وقتی زرشک تازه به شیوه بریدن شاخه ها چیده می شود و خشک کردن آنها بر روی تالارها و در سایه انجام می پذیرد، زرشک خشک حاصل را زرشک پفکی می نامند که بسیار مرغوب است و رنگ قرمز درخشان و حالت پف کردگی دارد. این زرشک به خاطر خشک شدن به دور از نور خورشید گاهی ماهها طول می کشد که آماده عرضه به بازار شود. طوریکه در سالهایی که رطوبت و بارندگی بیشتر از حد نرمال باشد، زرشک پفکی برای شب عید و گاهی در فروردین و اردیبهشت آماده می شود. 

 

حراج زرشک پفکی در تهران

بازرگانی آتما با برند تجاری زرشک آبرام برای مدت محدود زرشک پفکی پارسال موجود در انبارهای خود را در معرض حراج قرار داده است. قیمت عمده زرشک پفکی سال ۹۶ در بازار تهران در بهمن ماه بین ۳۸ تا ۴۱ هزار تومان برای زرشک یکدست  می باشد. حراج زرشک پفکی با برند آبرام با قیمت ۳۷۴۰۰ تومان  برای مدت محدود ۱۰ روز دامه دارد و بعد از آن قیمت زرشک به قیمت روز زرشک پفکی بر می گردد.

 

زرشک پفکی

اگر رستوران دار و یا بنکدار می باشید و یا خرید عمده زرشک جهت مصارف بسته بندی یا صنعتی را دارید این  فرصت  و حراج را از دست ندهید.

 

زرشک آبرام یک مجموعه  فعال در دو شهر قاین و تهران است. قاین شهر تولید کننده اصلی زرشک ایران است و تهران مرکز تجاری ایران می باشد.  ما با یکی کردن سیستم های خرید از کشاوزر و آماده سازی زرشک در قاین و پخش بهینه در تهران هزینه نهایی تمام شده زرشک را بسیار پایین نگه داشته ایم. رستوران داران عزیز و بنکداران گرامی با ما در تماس باشید.

حراج زرشک پفکی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما