قیمت جدید هر کیلو زرشک سیاه کرمانشاه

قیمت جدید هر کیلو زرشک سیاه کرمانشاه

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

زرشک انواع مختلفی  در بازار تجاری ایران و جهان دارد. یکی از انواع زرشک، زرشک سیاه بی دانه کرمانشاهی است که عمدتا در شمال غرب کشور و در دو استان آذر بایجان غربی و آذربایجان شرقی به صورت باغی و پرورشی به محصول می نشیند. در سال ۹۷ به خاطر سرما زدگی قیمت زرشک بسیار افزایش یافت. به طوریکه در یک مقاله ما در مورد گرانقیمت ترین  نوع زرشک ایران صحبت کردیم. این میزان به صورت عمده ۷۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان بود که برخی از عطاری ها آن را به بالای یک میلیون تومان هم می فروختند. این قیمت غیر معقول بخش عمده آن به دلیل  کمیاب شدن این نوع زرشک بود. البته قیمت زرشک پفکی و قیمت زرشک دانه اناری نیز افزایش داشت، اما نه تا حد قیمت زرشک سیاه بی دانه.

قیمت جدید هر کیلو زرشک سیاه کرمانشاه

قیمت جدید هر کیلو زرشک سیاه کرمانشاهی در نیمه دوم سال ۹۸ به میزان ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار تومان برای فروش عمده رسید.  قیمت فروش خرده زرشک سیاه بیدانه بین ۳۰۰ تا ۳۵۰ هزار تومان است.

صادرات زرشک سیاه بی دانه

اقتصاد هر کشور بر پایه انواع منابع بومی، پیشرفت‌های صنعتی و صادرات منابع و صنایع متنوع شکل می‌گیرد. امروزه به دلیل هشدارهایی که در مورد به پایان رسیدن منابع معدنی و سوخت از طرف نهادهای محیط زیستی و آینده‌نگر به گوش می‌رسد بسیاری از کشورها چرخشی در زاویه دید خود درباره این منابع و صادرات آنها صورت داده‌اند مبنی بر اینکه برای حفظ منابع معدنی و سوختی که طی هزاران سال به وجود آمده‌اند و قابل برگشت نیستند نهایت کوشش را به عمل آورند و پایه های اقتصاد کشور خود را بر درآمد حاصل از محصولات کشاورزی و کالاها و صنایع تولیدی داخلی بنا کنند. در ایران این مسئله وجوه مهم‌تری پیدا می‌کند چرا که اکنون تمام درآمد دولتی از طریق فروش نفت و گاز و فرآورده‌های آنها حاصل می‌شود. تکیه بر محصولات کشاورزی گرانبهایی که در طبیعت ایران قابلیت رشد و نمو دارند بهترین نگرشی است که می‌تواند جایگزین رویکرد کنونی شود. از جمله محصولاتی که در بازار جهانی ناشناخته است زرشک سیاه بیدانه است. خواص دارویی بی شمار این محصول ان را به کالایی با ارزش تبدیل نموده است که امید می رود با صادرات ان، زرشک سیاه به یکی از کالاهای ارز آور ایران تبدیل گردد. 

قیمت زرشک سیاه هسته دار

برای اطلاع از قیمت روز زرشک  با همکاران ما از راه های زیر در ارتباط باشید. ما به شما تجار گرامی در تشخیص و خرید زرشک مناسب با نیاز شما کمک خواهیم کرد.

قیمت روز زرشک سیاه کرمانشاه، قیمت انواع زرشک در بازار، گرانقیمت ترین نوع زرشک – قیمت زرشک سیاه کرمانشاه، قیمت هر کیلو زرشک در سال 98، قیمت زرشک آبگیری سیاه و قرمز در تهران، فروش عمده زرشک پفکی ، قیمت جدید زرشک دانه اناری، قیمت جدید زرشک پفکی، قیمت جدید زرشک سیاه کوهی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما